Goaaaaaal!!

Goaaaaaaaal!!


Tof dat jullie weer langs komen "hoppen" 

Van Noor & Zo kreeg ik deze super leuke MDF Boom van Bella Lulu toegestuurd




Tof een kerstboom ... maar ik kan vast nog wel iets anders bedenken hiervoor ...

je kan er een bal aanhangen ... bal? kerstbal? voetbal? 

Ja voetbal!! Dat word mijn thema!!


Ik heb de boom als eerste bewerkt met Witte Gesso van Dutch Doobadoo.








Bijna alle plaatjes en frutseltjes zijn vastgemaakt met Dutch Doobadoo lijm






De plaatjes komen van het Bella Lulu knipvel voetbal












Uiteraard ook weer gebruikt gemaakt van de nesting dies van Bella Lulu, zonder deze set kan ik echt niet meer.




En dan nu het eindresultaat ... 





Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn blog, jullie mogen nu naar 


hoppen!

Liefs, Patricia.






















Reacties

  1. Geweldig, wat leuk dat je er een voetbalboom van hebt gemaakt! Super idee. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat je je boom op deze manier hebt aan gekleed.
    Kan volgens mij heel veel kanten op met deze boom;
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. De boom in voetbal thema. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Happy Holidays

Jungle!

*KwaaK* Opkikker *KwaaK*